برگزاری جلسه مقام عالی وزارت راه و شهرسازی با فعالان اقتصادی بخش های راه، مسکن و شهرسازی

جلسه مقام عالی وزارت راه و شهرسازی سرکار خانم دکترصادق مالواجرد با فعالان اقتصادی بخش های راه، مسکن و شهرسازی در جریان سفر ایشان به کلان شهر زیارتی مشهد مقدس برگزار گردید.

در این نشست که با حضور ریاست و دبیر انجمن صنفی انبوه سازان کشور و خراسان رضوی صورت پذیرفت، ریاست کمیسیون خدمات فنی، مهندسی، مشاوره‌ای و عمران اتاق بازرگانی خراسان رضوی با طرح ضرورت تشکیل شورای عالی مسکن تشکل‌های بخش خصوصی در وزارت راه و شهرسازی بر پیگیری مطالبات بخش خصوصی و طرح تخصصی موضوعات این حوزه تاکید کرد.

خندان دل همچنین با توجه به معضلات عدیده تامین مسکن و رفع تعهدات سنواتی دولت‌های پیشین درخواست بازنگری در دستورالعمل‌های صادره در بخش‌های صدور مجوزات، تغییرات غیرمتعارف ارزش عرصه‌های ساخت که تاثیر مهمی در ایجاد انگیزه سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی برای تامین مسکن ملی خواهد داشت تاکید نمود.

وی همچنین با تذکر الزامات ویژگی‌های زیارتی کلانشهر مشهد، تجدید نظر در سهم بودجه استانی تخصیص یافته به بخش راه‌سازی را ضروری دانست. وی در ادامه با تشریح مطالعات و کار کارشناسی صورت گرفته در حوزه اصلاح قانون نظام مهندسی این موضوع را امری اجتناب‌ناپذیر دانست. ضرورت بازنگری در نرخ تنزیل اوراق خرانه بعنوان یکی از مشکلات مهم حوزه پیمانکاران شهری و استانی از دیگر مطالبات کمیسیون مطرح گردید.

در ادامه نشست سرکار خانم دکتر صادق مالواجرد وزیر محترم با تایید مطالب مطروحه تشکیل شورای عالی تشکل های بخش خصوصی را امری لازم و ممکن دانسته و بر ارتباط موثر و مستمر دولت با بخش خصوصی تاکید نمودند.

برچسب‌ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند

در حال بارگیری کپچا ...