حضور ریاست انجمن شرکت‌های فنی مهندسی و مشاوره‌ای در بوت کمپ فرهنگستان نوآوری نوجوانان مشهد

در آخرین روز آموزشی پنجمین بوت‌کمپ فرهنگستان نوآوری نوجوانان در مرکز آموزش اتاق بازرگانی مشهد، رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت‌های فنی مهندسی و مشاوره‌ای، آقای دکتر خنداندل رئیس کمیته آموزش انجمن آقای دکتر صراف‌زاده و مدیر روابط عمومی انجمن خانم زرمهری با نوجوانان پرانرژی و خلاق مشهدی دیدار کردند. در این بازدید با همراهی دبیر فرهنگستان نوآوری خانم لیدا تیموری و رئیس مرکز آموزش آقای دکتر رشیدی از پروژه‌های کسب و کاری که توسط نوجوانان ۱۶ تا ۱۹ سال با هدایت و راهنمایی تیم اجرایی و منتورهای با تجربه بوت‌کمپ درحال آماده‌سازی نهایی برای رقابت فینال بود دیدار شد.
در اختتامیه پنجمین بوت کمپ فرهنگستان نوآوری نوجوانان که روز پنجشنبه ۸ شهریورماه ۱۴۰۳ در ‌کارخانه نوآوری مشهد برگزار گردید، آقای خنداندل از ارزش این برنامه در آینده نوجوانان سخن گفتند و حضور در این بوت‌کمپ و دیدار با نوجوانان مشتاق را تولدی دوباره برای خود برشمردند. بالاخص از والدینی که فرزندانشان را در این بوت کمپ همراهی کردند تقدیر نمودند. ایشان با ذکر تجربه خود از حضور یکی از فرزندان فرهنگستان در تیم اجرایی انجمن، بر فرصت رشد و شبکه‌سازی که برای نوجوانان در چنین برنامه‌هایی ایجاد می‌گردد تاکید و از بانیان و مجریان این برنامه قدردانی کردند.
در اختتامیه این بوت‌کمپ که روسای تشکل‌های صنعت، حامیان همایش، تیم‌های شرکت کننده، منتورها، سخنرانان آموزشی، همراهان فرهنگستان و خانواده نوجوانان شرکت‌کننده در بوت‌کمپ حضور داشتند، طرح‌های خلاقانه نوجوانان شرکت کننده به داوری گذاشته شد و از طرحهای برتر تقدیر به عمل آمد.
برچسب‌ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند

در حال بارگیری کپچا ...