شركت هايي در دنياي مجازي به موفقيت زودهنگام دست مييابند كه همواره در شناخت كاربرد فناوري اطلاعات پيشرو بوده اند. براي ساخت برند در دنياي ديجيتال بايد بدانيم مردم چه ميخواهند، از چه حرف ميزنند و رفتار واقعيشان چگونه است. مواردي كه پيش از اين انجام دادنشان در كسب و كارمان واجب بوده، همچنان به صورت ركني الزامي محسوب ميشوند؛ چه خود را در قالب شبكه اي تلويزيوني نشان دهند يا يك رسانه يا يك خط مشي، خواه اين پديده را نوظهور بدانيم يا رمزآلود يا تنها حقيقت ديگري از زندگي.
یک دیدگاه بنویسید